Klantenservice

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen met de bijbehorende antwoorden. Mocht je vraag hier niet tussen zitten, neem dan gerust contact op met onze klantenservice: customersupport@xd-design.com

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?


Wanneer je online een bestelling plaatst, ontvang je direct een orderbevestiging op het aangegeven e-mail adres. Hierin vind je een overzicht van je bestelling met een ordernummer. Mocht je deze bevestiging niet ontvangen, neem dan even contact met ons op. Dit kan via customersupport@xd-design.com

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Je kunt helaas je bestelling niet meer annuleren nadat deze doorgevoerd is. Je kunt je item(s) na ontvangst gratis retourneren of het pakket weigeren. Mocht je vragen hebben over retourneren dan kun je ook contact opnemen met customersupport@xd-design.com. Graag in alle correspondentie je naam en ordernummer vermelden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?


Eenmaal geplaatst kun je je bestelling niet meer wijzigen. 

Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?

Je ontvangt na je order bevestiging een e-mail met een track & trace code nadat je pakket ons magazijn heeft verlaten. Deze informatie kun je ook vinden in je online account onder lopende orders.

Mocht er geen informatie bekend zijn gemaakt neem dan contact op met onze klantenservice: customersupport@xd-design.com

Wat zijn de levertijden?

Wanneer je bestelling voor 23:00 uur is afgerond wordt deze de volgende dag geleverd, tenzij anders vermeld. Je levering wordt verzorgd door PostNL.

Wat betaal ik aan verzendkosten?

Bij besteding boven de € 50 worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij besteding onder de € 50 wordt € 4,95 per pakket in rekening gebracht, ongeacht het aantal artikelen.

Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?

Mocht je je bestelling niet op tijd ontvangen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan via customersupport@xd-design.com. Graag in alle correspondentie je naam en ordernummer vermelden.

Leveren jullie ook in het buitenland?


Ja, onze producten kunnen worden bezorgd in de volgende landen: www.xd-design.nl/country-delivery

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. Tijdens je registratie kun je bij ' afleveradres' het adres invullen waar je bestelling afgeleverd wilt hebben.

Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?

Bij je bestelling ontvang je een retourformulier. Met de sticker die je hierop vind kun je het pakket aan ons retourneren en zal het aankoopbedrag worden teruggestort op je rekening. Op dit formulier kun je ook de reden voor het retoursturen aangeven. 

Let op! Bij een defect product is het belangrijk om eerst een mail te sturen naar customersupport@xd-design.com


Wij kunnen je dan verder helpen met de retourprocedure en een passende oplossing vinden. 

Kan ik mijn bestelling omruilen?

Ja, dat kan. Dit werkt net als bij een retourzending. Bij je bestelling ontvang je een retourformulier. Met de sticker die je hierop vind kun je het pakket aan ons retourneren en zal het aankoopbedrag worden teruggestort op je rekening.

Vervolgens kunt u het gewenste product via de normale weg op de webshop bestellen.

Ik heb artikelen geretourneerd, maar heb mijn geld nog niet terug gestort gekregen. Wat moet ik nu doen?


Wij streven ernaar je geld binnen 5 werkdagen terug te storten op je rekening. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact met ons op. Dit kan via customersupport@xd-design.com.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt in de webshop op de volgende manieren betalen: via iDEAL, via creditcard en via paypal.

Defect artikel ontvangen, wat nu?

Wij streven uiteraard naar een goede kwaliteit van al onze producten. Op het moment dat een product onverhoopt toch niet aan de eisen voldoet, dan kun je dit met het retouretiket op het retourformulier terugsturen.

Voor het terugsturen van een defect item ontvangen we graag eerst een e-mail via customersupport@xd-design.com met daarin de uitleg van het probleem, zodat we samen een gepaste oplossing kunnen vinden

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?

Je kunt met al je vragen en klachten terecht bij onze klantenservice. Dit kan via customersupport@xd-design.com. Graag in alle correspondentie je naam en ordernummer vermelden.

Is het noodzakelijk om me te registreren?


Ja, je kunt alleen een product kopen binnen de webshop bij een volledige registratie. Het registratieproces is echter heel snel en je bent binnen 4 korte stappen al klant.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik hier achter?

Op het moment dat je je bestelling wilt afrekenen, kom je in het inlogscherm van de webwinkel. Je kunt je wachtwoord opvragen via "Wachtwoord vergeten? Klik hier" (onder het inlogscherm voor bestaande klanten)

Je kunt je wachtwoord opvragen via "Wachtwoord vergeten? Klik hier" (onder het inlogscherm voor bestaande klanten)

Let op: 
E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webshop herkend. 

Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw account maken?


Nee, dat is niet nodig. Via "Mijn account" (rechtsboven in het menu) kun je heel eenvoudig wijzigingen aanbrengen in je persoonlijke account. Het gaat dan om wijzigingen in je naam, e-mailadres of telefoonnummer.